Produkcje filmowe

Nasze wMediaWzięte życie zaczyna się tam, gdzie zaczyna się nasza przygoda z filmem. Przygoda, która pozwala nam otworzyć oczy na potencjał drzemiący w filmie, i która inspiruje nas, aby ten potencjał wykorzystywać jak najpełniej. Tworzymy filmy promocyjne, które mówią więcej niż tysiące słów. Kręcimy filmy reklamowe, które „biją na głowę” tradycyjne formy reklamy. Nagrywamy spoty reklamowe pełne emocji, które po prostu działają na odbiorcę. Kreujemy filmy korporacyjne przykuwające uwagę widza. Nakręcamy. Ciągle coś. Ciągle z pasją. I w tym tkwi nasz wMediaWzięty fenomen.

Jak powstaje film?

Brief
To dzięki temu dokumentowi wiemy na jakiej formie Ci zależy – krótkim spocie reklamowym, chwytliwej animacji czy materiale w technologii 360°. Brief jest rzeczą niezbędną w pracy przy każdym projekcie. W nim zawarte są najważniejsze wskazówki oraz polecenia do stworzenia Twojego filmu.
Kreacja
Każdy szkic czy pomysł musi zostać przemieniony w konkretny filmowy plan. Kreacja czy innymi słowy tworzenie scenariusza to kolejny etap profesjonalnej produkcji. Dbamy o to, aby spełnić Twoje oczekiwania i dokładnie trzymamy się wcześniej ustalonych wytycznych.
Realizacja
Kluczowym etapem jest praca na planie filmowym. Realizacja to proces, podczas którego Twoje pomysły czy koncepcje są urzeczywistniane i przenoszone na ekran. Stosujemy się do wszelkich uwag, zarówno w trakcie kręcenia ujęć, jak i podczas postprodukcji.

Co tworzymy?

Nie lubimy szablonów i nie lubimy też utartych schematów. Innowacyjność, nowatorskie podejście i wyjątkowe zaprezentowanie tematu to my. I właśnie to znajdziesz z w naszych filmach. Nie ważne, czy jest to film korporacyjny, który kreuje wizerunek marki, czy jest to spot reklamowy, który ukazuje atrakcyjność produktu czy usługi.

Co jeszcze znajdziesz w naszych filmach? Emocje. Potrafimy, dzięki odpowiednim narzędziom, wypełnić nimi pozornie najprostszy spot reklamowy czy film korporacyjny. Są to emocje, które przykuwają uwagę, zapadają w pamięć i pozwalają intensywniej odbierać dany film. Najlepsze filmy promocyjne czy filmy reklamowe przesycone są emocjami. Rzecz jednak w tym, by umiejętnie wpleść je w obraz i dźwięk, a umiejętność tę posiadamy.

Co jeszcze potrafimy? Dokładnie wsłuchiwać się w potrzeby klienta. Wystarczy, że zdefiniujesz swoje potrzeby my ubierzemy je w odpowiedni scenariusz. Stworzymy dla Ciebie spoty reklamowefilmy promocyjne, film korporacyjny, filmy instruktażowe – wszystko czego potrzebujesz. Wyreżyserujemy Twoje potrzeby i nadamy im artystyczny wymiar. Stworzymy film, w którym opowiemy historię układającą się w Twojej głowie. Bez względu na to o czym on będzie.

Jak wygląda współpraca z nami? Jest niezwykle przejrzysta i prosta. Ty przynosisz do nas brief, w którym zawierasz swoje wymagania i potrzeby. My siadamy nad nim i przeprowadzamy burzę mózgów, po czym nasz dział kreacji przynosi Ci gotowy scenariusz. I możesz być pewny, że bez względu na to, czy ma być to spot reklamowy, film korporacyjny czy promocyjny – pozytywnie Cię zakręcimy. No a później pozostaje nam już oszlifować nasz diament. Nieprzeciętne animacje przeplatamy z ujęciami filmowymi i doskonale dobraną muzyką. Wszystko musi tworzyć misternie utkaną mozaikę.

Nakręcimy Twój sukces. Stworzymy dla Ciebie niebanalny film korporacyjny, niezwykle skuteczny spot reklamowy. Nagramy najwyższej jakości filmy promocyjne, wyreżyserujemy filmy reklamowe, wykreujemy filmy instruktażowe. Dla Ciebie. Na Twoje potrzeby.

Jesteśmy również otwarci na indywidualne potrzeby klientów, dlatego możemy przygotować dowolne materiały wideo na życzenie. Każdy materiał może być wykonany w dowolnym języku np. angielskim, niemieckim, francuskim czy włoskim.

Nasze Produkcje filmowe

Zobacz nasze ostatnie filmowe projekty. Sprawdź filmy korporacyjne, spoty promocyjne, filmy reklamowe oraz filmy 360°.

Spot 1,5%

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

Załaduj więcej

Twórz z nami

Na każdą produkcję można spojrzeć niestandardowo, a z nami to na pewno się uda! Prześlij swój wstępny brief i wspólnie stwórzmy film, który zainteresuje odbiorców