Współpraca z Muzeum Polskiej Wódki była dla nas przyjemnością i ciekawą przygodą. Mieliśmy za zadanie wykonać dynamiczny, krótki i spójny spot promocyjny. Historię filmu oparliśmy na klimatycznych wnętrzach wystawy oraz odwiedzających ją gościach. Skorzystaliśmy również z pięknych styczniowych dni i wykonaliśmy pełne słońca ujęcia lotnicze. Cały spot ubraliśmy w lekkie, klasyczne hasła graficzne. Materiał wykonany był na zlecenie Agencji Plej. Zapraszamy do oglądania.
Related Posts
Kolejny z naszych materiałów 360 stopni to prezentacja wystawy „Raj doczesny komunistów” w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu. Dyrektor Centrum…
„Prowadzisz? Odłóż telefon” to najnowsza kampania edukacyjna Grupy PZU. W jej ramach, na zlecenie PZU, przygotowaliśmy film promocyjny otwierający konferencję…
Manvesta to jeden z liderów na litewskim rynku firm logistycznych. Dla naszego klienta wykonaliśmy spot promocyjny HR o marce jako…
Auto AC to jedna z kilkudziesięciu produkcji filmowych dla naszego stałego klienta – Grupy PZU. Film ten jest spotem promocyjnym…
To nasza pierwsza produkcja filmowa wykonana w kompleksie pałacowym, ale za to jaka udana 😉 Dla Hotelu Pałac Mała Wieś…
UTA to jedna z największych marek na rynku transportowym w Europie. Ostatnio mieliśmy okazję przygotować dla tego klienta spot promocyjny…
Każdy nasz rok to nowe plany filmowe, wyzwania i możliwości. Nowi ludzie, rozwiązania techniczne i pomysły. To wszystko składa się…