Aktualności
Dronem nad Soliną
Oderwij się od ziemi choć na chwilę i poleć z nami nad Soliną. Imponujący zespół elektrownii wodnych Solina-Myszkowce kamerą naszego drona.
PANA – dlaczego warto zostać biegłym rewidentem?
Biegły rewident – kim jest, czemu warto nim zostać, czy to ciekawa praca? Na te pytania odpowiedzieli przed naszymi kamerami eksperci Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
Za nami kolejny wMediaWzięty rok!
To był wspaniały wMediaWzięty rok! Pełen planów filmowych, spotów, animacji, filmów korporacyjnych czy szkoleń. Nowy Reel to podsumowanie naszych wysiłków i potencjału twórczego, który czeka
Dołożyliśmy swoją cegiełkę
Za nami niezwykła współpraca. Tym razem mieliśmy okazję wesprzeć naszą pracą Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Cieszymy się, że tym spotem choć trochę dołożymy się
Powrót na plan z Polską Akcją Humanitarną
Po raz kolejny mieliśmy okazję zrealizować spot społeczny dla Polskiej Akcji Humanitarnej do ich najnowszej kampanii TV. Bardzo dziękujemy za cudowną współpracę na planie i
U nas każdy rok to wspaniała przygoda!
Kochamy swoją pracę, która pozwala nam realizować produkcje filmowe z pasją na najwyższym poziomie. Współpraca z klientami z różnych branż, praca w studio i w
30 lat istnienia IAA Polska
Ponad 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat istnienia IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Na galę,
Stworzyliśmy spot dla PAH
Tak to już 30 lat Polska Akcja Humanitarna! Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć PAH naszym spotem z udziałem Maciej Stuhr i pomóc w dalszym informowaniu
Spoty o manuskryptach
Dla Domu Emisyjnego Manuscriptum stworzyliśmy realizacje kierowane do zagranicznego klienta. Jedną z nich był film promocyjny przedstawiający obszar działalności Domu Emisyjnego. Drugą produkcją był spot
Teledysk„Prosty język” nagrodzony w konkursie MP Power Awards 2020
Jesienią 2020 roku wspólnie z agencją Plej stworzyliśmy teledysk dla PZU, który porusza temat użycia języka w mowie korporacyjnej. W żartobliwym tonie przedstawiliśmy możliwości porozumiewania
Streamujemy dla Oriflame
Trudne czasy wymagają jeszcze ciekawszych rozwiązań, a my lubimy podejmować wyzwania, dlatego w kwietniu zrealizowaliśmy konferencję „Jesteśmy razem” dla Oriflame. Podczas streamu w Centrum Praskim
Byliśmy partnerem Brandcaster Online Challenge
Nowe spojrzenie na eventy online. Tam gdzie telewizja, reklama, komunikacja i event łączą się w jedno, czyli kompleksowe spotkanie w świecie wirtualnym. Grono naprawdę znamienitych